Všeobecné obchodní podmínky
- Účel a použití Podmínek
1.1 Tyto Podmínky se vztahují na všechny jednotlivé smluvní vztahy mezi klientem jako ubytovaným (Klient) a společností FIMAT Správa s.r.o., IČ: 13983580, se sídlem Wolkerova 1210/27, 779 00 Olomouc, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, info@ubytovanizahumny.cz, www.ubytovanizahumny.cz jako Ubytovatelem, jejichž předmětem je poskytování ubytování v apartmánových jednotkách a dále poskytování služeb, které s ubytováním souvisejí. Jednotlivé smlouvy se uzavírají podle čl. 2 těchto Podmínek.
1.2 V případě rozporu mezi Podmínkami a výslovným ujednáním stran ve smlouvě mají přednost odchylná smluvní ujednání.
1.3 Podmínky mohou být ze strany ubytovatele jednostranně změněny nebo doplněny, pro Klienta je přitom závazné znění Podmínek, které jsou účinné v době uzavření Smlouvy.
1.4 Podmínky jsou platné a účinné od 1.12.2024
- Smlouva mezi Klientem a Ubytovatelem
2.1 Smlouva mezi Ubytovatelem a Klientem (Smlouva) je uzavřena vyplněním formuláře Klientem v online rezervačním systému na webových stránkách Ubytování Za Humny (www.ubytovanizahumny.cz – Rezervace) a potvrzením této rezervace ze strany Ubytovatele zasláním e-mailu na adresu Klienta. Smlouva může být případně dále uzavřena mimo online rezervační systém, a to písemně nebo prostřednictvím e-mailové komunikace mezi Klientem a Ubytovatelem potvrzením objednávky Klienta ze strany Ubytovatele nebo potvrzením nabídky Ubytovatele ze strany Klienta nebo oboustranným podpisem písemné smlouvy.
2.2 Smlouva specifikuje zejména konkrétní časový termín, na který Ubytovatel poskytuje Klientovi apartmánovou jednotku k přechodnému ubytování, adresu ubytování, cenu, způsob platby a její splatnost.
2.3 Ubytovatel eviduje Smlouvy uzavřené v rámci Rezervačního systému a může je na požádání zpřístupnit Klientovi.
2.4 Smlouva se uzavírá v českém jazyce.
2.5 Minimální doba ubytování je 3 dny (dvě noci).
2.6 Maximální počet osob, které mohou být současně ubytovány v apartmánové jednotce, je uveden v popisu každé apartmánové jednotky na webových stránkách www.ubytovanizahumny.cz.
2.7 Klient se zavazuje při rezervaci ubytování a při uvádění jakýchkoli údajů pro účely Smlouvy zadávat přesné a pravdivé informace. Jestliže Klient zjistí, že v údajích zadávaných v Rezervačním systému provedl chybu v psaní nebo uvedl nepřesné údaje, opraví chybné údaje v systému v procesu rezervace anebo bezodkladně kontaktuje Ubytovatele za účelem napravení těchto chyb. Ubytovatel neodpovídá za nedostatky poskytnuté služby způsobené v důsledku chyb či včas neopravených chyb v údajích uvedených Klientem v rámci rezervace, v komunikaci s Ubytovatelem anebo ve Smlouvě.
- Cena a rezervace
3.1 Cena ubytování (a případně cena dalších doplňkových služeb) včetně DPH je uvedena v Rezervačním systému, případně v ceníku služeb na webové stránce www.ubytovanizahumny.cz nebo je jiným způsobem sdělena Klientovi před provedením rezervace.
3.2 Rezervace apartmánové jednotky provedená Klientem v Rezervačním systému platí 30 min od času provedení rezervace. Do této doby je Klient povinen provést úhradu celé ceny rezervovaného ubytování, a to bezhotovostní platbou dle instrukcí uvedených v Rezervačním systému (není-li výslovně dohodnuto jinak v případě, že Smlouva byla uzavřena jinak než prostřednictvím Rezervačního systému). Jestliže do uplynutí této lhůty Klient cenu neuhradí, Smlouva zaniká, Ubytovatel ani Klient jí nejsou nadále vázáni a Ubytovatel je oprávněn příslušnou apartmánovou jednotku pro dotčený termín a lokalitu opět na svých webových stránkách i jinak nabízet jako dostupnou k ubytování třetím osobám.
- Storno podmínky
4.1 Klient je oprávněn z jakéhokoli důvodu nebo bez uvedení důvodu pobyt a Smlouvu jednostranně zrušit, a to písemným nebo elektronickým oznámením doručeným na e-mailovou adresu info@ubytovanizahumny.cz nebo prostřednictvím rezervačního systém na webových stránkách www.ubytovanizahumny.cz. Jestliže dojde k takovému zrušení (doručení oznámení o zrušení) po úhradě ceny ubytování ze strany Klienta, probíhá vyúčtování následovně: Pokud ke zrušení ze strany Klienta dojde do 14 dnů před prvním dnem rezervace, Ubytovatel vrací Klientovi 100 % zaplacené částky. Pokud ke zrušení ze strany Klienta dojde mezi 13.-0. dnem před prvním dnem rezervace, Ubytovatel vrací Klientovi 0 % ze zaplacené částky.
4.2 Ubytovatel je oprávněn proti nároku Klienta na vrácení zaplacené ceny (zrušeného) ubytování započíst svůj nárok na storno poplatek s DPH.
4.3 Pokud se Klient nedostaví k ubytování podle Smlouvy nebo pobyt nevyčerpá zcela, je povinen zaplatit celou sjednanou cenu ubytování. Ubytovatel není v tomto případě povinen poskytnout službu v náhradním termínu.
4.4 Ubytování a jejich storno podmínky uskutečněné přes ubytovací portály se řídí podmínkami uvedenými na těchto portálech
4.5 Ubytovatel nepřejímá závazky za jakékoliv zprostředkovatele ubytování, jako jsou např. cestovní portály, cestovní kanceláře, slevové portály apod. Klient bere na vědomí, že v případě, že ubytovatel neobdrží od zprostředkovatele úhradu za ubytování a služby, musí svou pohledávku uplatnit vůči zprostředkovateli ubytování. Ubytovatel v tomto případě není povinen poskytnout ubytování a služby klientovi.
- Práva a povinnosti stran
5.1 Práva a povinnosti stran jsou popsány v Příloze č. 1 „Ubytovací řád“ těchto Všeobecných podmínek ubytování.
- Závěrečná ustanovení
6.1 Jestliže tyto Podmínky odkazují na jakékoli další předpisy, pravidla, technická a bezpečnostní pravidla, pak takové předpisy tvoří součást těchto Podmínek a vztahují se, tak jako tyto Podmínky, na každou jednotlivou Smlouvu, není-li ve Smlouvě výslovně písemně uvedeno jinak.
6.2 Všechny spory vzniklé v souvislosti se sjednáváním a uzavřením Smlouvy, nebo s právy a povinnostmi vyplývajícími ze Smlouvy, budou řešeny podle právního řádu ČR, přičemž pro tyto spory strany sjednávají pravomoc českých soudů a místní příslušnost obecného soudu GV, případně soudu jemu instančně nadřízeného.
6.3 K mimosoudnímu řešení sporů ze smluv mezi GV a Klientem, je-li Klient spotřebitelem, je příslušná Česká obchodní inspekce, IČO 00020869, se sídlem Štěpánská 576/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz.